Allergisk mot sin far

Har äntligen fått äta. Det blev kött och klyftpotatis, en lätt lunch... Både jag och sambon älskar bearnaisesås, men jag fick nöja mig med ketchup på grund av äggulan. Kan bara inte äta utan något såsigt. Efter maten pussade sambon på bebisen och då fick han massa utslag (kul att vara allergisk mot sin pappa). Då tänkte vi att det kanske var äggen han reagerar mot och smetade på lite majonäs på hans arm. Och mycket riktigt, några minuter senare hade han fått en vit prick med rodnad runt.

Nu hoppas jag att det bara är äggen han är allergisk mot, får se efter utredningen. Fick i alla fall hem receptet på Nutramigen som vi ska hämta ut. Vore kalas om han tycker bättre om den ersättningen, men det ser inte lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0