Backe upp och backe ner

Idag var det jag som fick sovmorgon! Blev väckt halv nio av en grinig bebis som inte ville äta sin ersättning. 45 minuter senare var det min tur att äta frukost, men ungen var lika grinig då, trots att han fått äta och powernappa i minst en halvtimme. Fick kasta i mig frukosten och mata honom igen...fortfarande lika grinig...

Men eftersom jag fått sovmorgon var jag inte lika trött som jag brukar, så jag tänkte "Ahh, en förmiddagspromenad i det fantastiska vädret, kan inte bli bättre. Då somnar han och kommer i fas igen." Börjar bli lite trött på att gå omkring precis här där vi bor så jag tänkte gå längs Årstaviken, fast på årstasidan istället för på södersidan. Jag skulle låtit det vara en tanke och struntat i att genomföra det! Usch, vilken hemsk väg det var. Mördarbacke på mördarbacke, uppför, utför, alla backar med en blank yta av snorhal is. En och en halv timme senare är jag äntligen hemma, bebisen är vaken igen och dröm om min förvåning när han fortfarande är lika jävla grinig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0