Fredagen den 13:e

Bebisen vaknade 2,5 timmar för tidigt idag... Jag kontrade med att hålla kvar honom i sängen 40 minuter efter uppstigningdags. Hans drag blir nu att vägra somna nu vid 10 för sin förmiddagslur. Fortsätter det sedan i antianda kommer det bli en fredagen den 13:e fylld med otur. Fast man kanske inte kan kalla det otur om jag själv sett till att den började så dåligt. Borde gått upp med honom tidigare, men det går ju bara inte. Det gör ont i ögonen, kroppen känns tung...

Igår fick jag sova borta för första gången sedan han föddes. Jag vaknade massa gånger och kände mig inte särskilt pigg när jag vaknade. Undrar hur många "bra" nätter man måste få för att komma ikapp och känna sig, kanske inte utvilad, men i alla fall inte utmattad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0