IKEA

Idag ska min pappa vara barnvakt ett tag på dagen, ska bli skönt! Jag och sambon som bara har skola till klockan 12 tänkte hitta på något roligt som vi inte hinner eller kan annars. Kollade vad det gick på bio såhär vid lunchtid... Inget vi ville se. I brist på fantasi ska vi nu till IKEA. Vi behöver inte så mycket, mest småplock, men ska bli skönt att gå där utan bebisen. Sista gågen var annars skräckens besök.

Jag gillar verkligen IKEA, men när jag satt i min IKEA- soffa en dag och kollade mig omkring insåg jag att ALLT var därifrån. Det är ju inte okej! Nu fick vi en BRIO- barnmatstol i julklapp och den lyser upp hela hemmet. När vi flyttar nästa gång ska vi köpa en ny soffa, och den ska inte vara från IKEA. Säng däremot blir lite värre, IKEA har väldigt bra sängar. Men man får väl ta det med babysteps.

Kommentarer
Postat av: Nina

hehe vi var på ikea i sön :D skojs!



haha vet du vad. när det fanns de där prylarna på mcd så var ja å köpte varenda en!! så ja har alla dem jag med! hahahha! lite roligt!!



ja du. min man han sucka han med. hahah. sen när ja hade beställt allt så fortsatte jag å visa mattor, bord och stolar med nalle puh. haha :D så fort ja ser nalle puh så skriker ja till iiiiiiiii å han suckar :D men å andra sidan så är det omvända roller om han tex snackar bilar :D



just i längden behöver theo större överdel med. men han fyller inte ut den.. du vet att det finns sån där bodyförlängare om det var just där problemet va..



ha så koj på ikea nu!!



2009-02-24 @ 10:57:09
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: sandra

Låter som ni haft en bra ikea-dag :) Håller med dig fullständigt . Ikea är en underbar affär :)

2009-02-24 @ 12:07:36
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0