Minst en mil!

Varje morgon när jag vaknar är det alltid samma sak... Tänker att "IKVÄLL ska jag gå och lägga mig samtidigt som Nicolás". Men varje kväll slutar med att jag fastnar framför TV/dator och inte alls går och lägger mig. Så även denna afton... Eller kanske inte, förutsättningarna är ganska bra. Melodifestivalen på SVT får alla andra kanaler att lägga sig platt och erbjuda riktig sunk- TV fram tills 21.35 då de drar igång med långfilm. Borde kanske plugga lite, men är alldeles för trött i huvudet...

Gick världens längsta promenad idag. Gick och gick och gick tills jag kom till Fridhemsplan och satte mig på bussen. Finns inte en chans att jag går över Västerbron. Sist jag gjorde det var en nyårsafton för fyra år sedan och mina skor var inte gjorda för den utflykten. Däremot älskar jag att åka buss över den, särskilt när det är mörkt ute, då tycker jag om Stockholm. Gnällde massa över min långa promenad för sambon och mätte upp den på eniro.se. Det blev hela 6 km... Vilken tant jag är, var helt säker på att det var minst en mil. Pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Nina

å bloggen är ju så dum. jag såg inte din kommentar förrän nu pga att det gått in i en ny månad. nu såg jag det iaf..



älskar subway, riktigt mumma :D tar alltid samma sak. vägrar prova någe nytt :P



förstår att du tycker det är trist med allt bygg där nere. men önskar ju att det blev klart någon gång. de har ju byggt så jäkla länge. men hela tiden ploppar det ju upp någe nytt. en dag ska du se. då kommer det vara huur mysigt som helst!



hah nej jag vet. min mob har gått sönder. ja tappa den i golvet. så ja fick ta min gamla. men nu har den börjat ge upp den med. så man kan inte längre ta en bild eller spela in. men då fick ja en gratis mobil. men den har ju varken kamera eller radio. så då går ja hellre med min trasiga :P



har ju inte funnits tid till att klippa sig och inget jag prioriterat. men sen eftersom vi skullepå 60 års fest i helgen så ville man ju se lite rolig ut i barret. så då fick det bli frissan. kändes riktigt bra att bli av med de där slitna topparna..



hur har din helg varit. mysigt med en långpromenad. önskar att jag kunde ta en..

2009-03-02 @ 16:08:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

just det. tänkte tipsa dig om att sickla öppnar sitt nya kvarter på tors. kl 18.. vila har en massa erbjudanden å man får goodiebags å sånt :D

2009-03-17 @ 19:02:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ska förresten ner till hammarbysjöstad på fre å luncha med min vän mellan 12-13 - troligen subway igen. du har inte lust å ses å ta en liten promenad där nere om det är fint väder?

2009-03-18 @ 21:34:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0