Photoshop

Kommer ihåg när vi fick den första hemdatorn... Hela familjen slogs om att få sitta där och spela patiens eller ms röj. Pappa hade Larry och Prince, men Larry var lite för svårt. Jag var inte helt hundra på engelska när jag var åtta år... Jag älskade Power Point och gjorde önskelistor som animerade presentationer. Det var lite svårt, man hade ju inte så stort utbud av ClipArt, men en skölpadda fanns det i alla fall.

Sedan dess har det hänt en hel del och Photoshop har jag missat helt. Har skaffat det nu och håller på att slita mitt hår. I min värld ska det gå att lära sig själv bara genom att trycka på allt tills man kommer på nåt nytt, eller det helt enkelt blir rätt. Learning by doing! Men jag ger upp och erkänner mig besegrad. Ska kolla moderskeppet.se så fort tillfälle ges.

Sambon förselog att jag skulle göra Nico till en eldssprutande drake på en bild och jag gjorde ett försök...



(Tur att man har sån självdistans att man inte skäms för att lägga upp ett sånt skandalförsök)


Blev så jävla arg efter ett tag så jag stal en eld från nätet istället...


Kommentarer
Postat av: Nina

provat http://www.picnik.com/ ?

2009-03-02 @ 10:46:31
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0