En mycket bra dag än så länge

Niclolás var så duktig, vilade förmiddag i över en halvtimme. Jag hann diska, dammsuga, skriva ut massa papper som jag beöver för studerandet (som jag borde ta tag i snarast) och pumpa ut lite mjölk. Idag ska jag göra mos/ puré av ärtor. Sen har vi kört både rotfrukter och grönsaker. Har för mig att frukt kommer sedan, om man ska göra det i "rätt" ordning. Han äter ca tre iskuber mat till lunch. Nån till, sedan är han nog uppe i ett helt mål.

Efter lunch gick vi en lång promenad. Passade på att handla också för allt mitt mjölkfria var slut och får jag ingen frukost så fungerar jag inte.

Sitter och tittar på honom nu, han ligger på mage framför en spegel och har ett ordentligt gympapass. Han verkar ana att det kanske inte är någon annan som ligger mittemot, utan kanske han SJÄLV. Roligt ser det i alla fall ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0