Vad kan jag göra, vad kan jag gööööra!?

Det är fruktansvärt lätt att tiden och dagarna bara flyger iväg när man går hemma med ett litet barn. Har jag ett uppdrag en dag är det bara det som hinns med. Därför måste jag nog sätta upp lite mål för det här året;

Göra och klara farmakologitentan
Ta de sista 15 hp för tredje terminen
Fylla 25 och ställa till med ett kalas
Lära mig fota "fina bilder"
Lära mig lite Photoshop
Åka till Göteborg och hälsa på mormor
Åka till skåne och hälsa på morfar och farmor och farfar
Komma igång med träningen, komma i ALLA mina gamla kläder


Lite mer långsiktiga mål;

Springa ett maraton
Lära mig spanska
Flytta
Köpa ny säng
Köpa ny soffa
Åka till Uruguay och hälsa på Sebs släkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0