Bästa dagen

Åhhh... Har verkligen haft världens mysigaste dag idag. Nico har varit på strålande humör och allt har bara varit lättsamt, glatt och kul. Finaste somnade klockan sju, helt slut var han, stackarn. S jobbar natt och jag satte mig för att titta på "Revolutionary road". Kan inte komma ihåg senast jag hyrde film för att titta på själv! Och det var nog sista gången också, är INTE på lika bra humör nu som innan. Kvällens fortsättning hänger nu på Betnérs "tal till nationen" som måste vara ruggigt roligt för att väga över vågskålen igen. För han brukar ju vara såå rolig... Nej, men jag gillar bitter humor :)


Kommentarer
Postat av: Nina

hejhej! allt bra med er? =)

2009-06-10 @ 22:55:42
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0