Kesella

Första dagen på mitt nya liv har gått (ganska) bra. Tog en morgonpromenad med Nico i barnvagnen i en timme. Glömde solglasögonen hemma så det var inte direkt någon behaglig utflykt. Gjorde grön ärtsoppa till lunch, medan sötaste sov. Sen kom svärmor på besök och jag cyklade iväg och handlade. Massa frukt och grönt! Sambon blev lite blek när han packade upp och insåg att det inte skulle bli så mycket kött för honom den närmsta veckan. Gjorde iordning fruktburkar till Nico och fruktsallad till mig själv - som jag åt med kesella :(. Blev en till soppa till middag och efter det en bärdessert - även den med kesella. I stort är jag nöjd med dagen, får softa med arlas lockelser imorgon bara...

Har pluggat lite, har sista seminariet på onsdag, sen är terminen klar! ..bortsett från en liten omtenta i september som jag måste läsa till i sommar. Men jag har ju ett par månader på mig och fram till midsommar tänker jag bara göra trevligheter!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja har provat dem flaskorna vi har hemma. även en mugg som vi fick. men han tar vattnet i munnen och så spottar han ut allt. har en mugg med. men den fungerar inte alls. han blir så blöt. ja har försökt varje dag. så man kan ju inte klaga på mitt tålamod. några klunkar har han iaf fått i sig..



provade även med välling igår. havre välling. men det va inte ens värt å få i munnen tyckte han.. ska väl försöka kolla om ja kan hitta nån annan välling. så får ja väl prova mig fram..



det är så klurigt!



haft en mysig mors dag? =)

2009-06-01 @ 22:04:11
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Therese och Henry

Va duktig du var första dagen! =) heja dig!



Ja, det är rackarns svårt att hålla sig med en massa godsaker hemma, men blir nog bättre i höst när jag börjar jobba, då hinner jag inte äta och till jobbet brukar jag inte ta med gott. Men har iaf börjat träna på gymmet igen två dagar i veckan, och så promenader, en om dagen! =)



Kramar

2009-06-02 @ 09:28:03
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0