Lite känslosam idag, kan bero på att jag tittade på norska barnmorskor...

Nu är skolan äntligen över. Vilka betyg jag får i de olika kurserna vet jag inte, men godkänd blev jag i alla fall. Imorgon står lunch och promenad med föräldragruppen på schemat. Ska bli skönt att komma in i det vanliga föräldraldighetslivet igen. Förutom att sötaste lärde sig sätta sig upp, krypa, klättra och var sådär underbar som bara han kan vara, känns maj månad mest som ett svart hål. Ett svart energisugande hål...

Det måste vara något av det bästa med att ha barn (så länge barnet är friskt och mår bra förstås). Hur hemskt och jobbigt någonting än är så får jag skratta massor varje dag, jag får känna mig stolt och lycklig. Och känna kärlek som nästan svämmar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0