Socker

Dag två av mitt nya liv är snart över, gick nog bättre än igår. Blev visserligen inte så mycket promenerat, men vad kan man kräva när vädret har varit uselt... Ingen kesella idag, men en kaffe med mjölk. Träffade tant C och hennes kompis och kunde inte tacka nej!

När jag kom hem från utflykten var jag helt skakig och kände mig rätt dålig. Tänkte först att det var för att jag ätit för lite, men så var det inte. Insåg att det kanske var så hemskt som abstinens - efter socker! Kan det vara så?! Skandal. Jag stod i alla fall emot, både biskvier och toblerone, och åt middag istället. Efter middagen mådde jag bra igen. Måste se till att ha lite mer frukt, nötter och sånt hemma så att jag har alternativ när jag blir sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0