Narkolepsi och insomni

Har varit såå trött senaste dagarna! Har försökt plugga den lediga tid jag fått, men har somnat varje gång. Pendlar mellan narkolepsi och insomni...

Festplanerandet går sådär. De potentiella barnvakter över natten som vi har att tillgå ska båda vara bortresta. Men min pappa frågade sin sambo, som sa ja. Så nu har Nico en knapp månad på sig att lära sig sova som vettigt folk så man slipper skämmas. Fast hon resonerade "en natt kan man ju vara vaken". Och det är ju sant, själv är jag inne på min drygt 150:e. Funderar på att bjuda på middag så att man kan be folk att komma dit vid sju-/ åttatiden. Åtminstonde mina vänner har en förmåga att dyka ett par timmar efter utsatt tid. Och eftersom vi bara får ha lokalen till ett på natten så är det ju trist om de kommer vid elva.


 

Grisen är fortfarande en favorit...





Liksom när pappan kittlar honom.

Kommentarer
Postat av: Nina

söööta bilder.. så gosigt det ser ut med nico och pappa :D sööötis!



jo ja har varit inne på den där konsum. du menar den mitt emot 7 eleven? för den är inte stor.. vi har en ica här. ja tror att den är större än konsum, bara det att de har proppat in fööör mkt där i. asså gångarna är ju hemska. man kan gå en i taget där. å med vagn är det risk för å köra in i saker. min man kom in i en gång och skulle vända sig om. fastna med rocken i hyllan å höll på å dra ner hela skiten. då kom nån som jobba och fråga om han behövde hjälp. daa han stod å höll upp hyllan med ryggen liksom.. hah. usch gillar inte små butiker!



det är skoj att ha hund, men nu när vi fick bebis har det varit jobbigt. jag är oxå trött såklart men ja måste upp varje dag för å gå ut med hunden. å det är ju ett projekt i sig. klä på sig själv å lillen å så hunden då. sen nu när det är snö är det ju värdelöst å gå. man är heeelt slut då man kommer in.. så det är inge skoj. många dagar ja bara vill sitta inne å inte röra en fena.. men hunden är min bebis han med. så ja skulle inte kunna tänka mig något annat heller.



trist att han är allergisk. men det är många som är det, hatar allergi. har själv en hel del. katt tål ja inte!



vad är det för nån fest ni ska ordna? vad har ja missat att läsa? =)



usch ja hoppas du mår bättre snart å blir lite piggare! inge skoj att vara sådär trött.



va faktiskt en rolig doppresent S =) lite skoj att ha den i 18 år oxå.. heh.. så svårt med presenter.. får ta en dag och rannsaka stan!



theo har somnat här. han var helt slut. gick inte att hålla vaken. han brukar aldrig somna så tidigt. redan vid halv 6 va han sjukt trött. så natten min kommer att bli jobbig. å ja kommer inte att få sova ut alls i morgon bitti.. bara å ladda..

2009-03-11 @ 18:59:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja har ingen aning. får se om han mår bättre i morgon. han verkade helt förstörd nu på kvällen.



Hur va nico? var han som ledsen eller arg? Men det vara bara en vecka?



ah. som det varit idag kan ja knappt lägga ner honom. ja inte ens bära omkring. nappen funka inte. inte babysittern lr gymet heller. å inte gosedjuren han gillar. han verkade inte arg heller. bara såå ledsen.. å sen när han sluta så satt han å snyfta å ibland puta han ut med läppen - sådär då man e ledsen. lillen.



vi får väl se om magen gillas igen snart. ska försöka igen imorrn om han är på hugget. var bara som energin hade gått ur honom idag. men alla har vi väl våra sämre dagar?!



vi har ingen som gungar. men den här räcker så bra som den är med vibrator å ljud. den har tom funkat så bra så att vi har satt den på vågljud bredvid hans säng å så har han somnat. kanon! nej den är bra den..



yes dags för opening :D då kanske vi syns där. ska försöka ta mig dit hade jag tänkt. men samma dag på kvällen dessutom så ska vi gå å kolla på lokalen till dopet. vi ska vara där mellan 18,30-19,30. dålig tajming. men ja tänkte om ja drar en snabbis i sickla å sen åker vi dit så borde vi hinna. hoppas jag!..



skoj ändå att börja plugga. är ju mkt att läsa - hoppas det går bra! :D å najs med 3 mån semester! det är ju inte alls illa pinkat =) så bra då man är två å kan försöka turas om lite. vart kommer du att praktisera nånstans? på ett sjukhus eller mer som en vårdcentral? du kanske inte vet än?..



längtar oxå till sommarn. men först för gärna våren komma. så jag längtar tills det är torrt ute så att man kan kila på en promenad eller bara vara ute å inte frysa!

2009-03-17 @ 22:31:46
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0