Nattinatt lille vän!

Att det ska vara så svårt att somna, fast man är så trött. Det går bara inte, kan inte somna innan bebisen vaknat och somnat om. Ligger och tänker att "nu, snart, när som helst vaknar han" och då kan jag inte komma till ro. Fast jag har kommit på en briljant idé! Jag har en liten tenta som jag borde plugga till och det finns inget mer sövande än att läsa kurslitteratur. Då slår jag ju två flugor i en smäll. Bokhelvetet plöjs sakta men säkert igenom och jag somnar.

Imorn ska de fixa vårt kylskåp som har gått sönder. Hela bakre väggen är täckt av is och nedre halvan går inte att använda annat än som extra frys. Ska se till att handla och fylla upp den också. Måste ta tag i maten här hemma, luften gick liksom ur i och med alla alleriger. Hade flera veckomenyer planerade, men de var ju bara att kasta. Men som sagt; ny vecka - nya tag.

Och den här veckan händer det! Det är den här veckan som Nico kommer sova hela natten för första gången. Sambon har helt tappat hoppet, men jag ska inte ge upp. Det ska gå!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Om han sover hela natten en dag den här veckan så lovar jag att sköta all disk och tvätt i en hel vecka.....

2009-03-02 @ 02:00:33
Postat av: Anna - Sambon

Får man använda sömnmedel?

2009-03-02 @ 08:59:32
URL: http://annasskrutt.blogg.se/
Postat av: emma

håller tummarna för att det lyckas!

2009-03-02 @ 10:11:38
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: A

Känner igen det där... : )



Underbar blogg!

2009-03-02 @ 12:26:17
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com
Postat av: Veronica

jag är exakt likadan ;D sitter och tror han ska vakna och kan inte somna själv... lite fel blev det första gången han sov fem timmar i sträck;D satt uppe fyra timmar, sen somnade jag av utmattning, bara för att vakna typ 40 minuter senare;D ska bli skönt när de sover ordentligt sen=)

2009-03-07 @ 00:13:59
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0