Sena kompisnätter och tidiga bebismorgnar passar inte alls bra ihop. Otippat...

Jag fick ju en briljant idé tidigare i veckan - jag skulle träffa vännerna och sedan få "ledigt" på natten. Sambon tyckte däremot att upplägget var katastrof och förkastligt. "HUR kunde jag ens komma på tanken?!" Efter en mindre diskussion fick jag som jag ville... Och det var nog tur, för senare blev sambon veta att hans vänner skulle käka middag och gå ut idag. Haha, tänk om han hade sagt nej till mig... Då vet jag en till som också hade fått utegångsförbud. Men, jag fick ju gå, så nu är Seb iväg med sina vänner och helgen blev väldigt bra för båda istället!

Däremot fick jag en brysk påminnelse om vad vin och trevligt sällskap till två på natten gör med huvudet. Sov fem timmar (i sträck, helt utan uppvakningar), men inte hjälpte det mycket. Som tur var hade Nico inte haft sin bästa natt så jag fick en vilostund på en och en halv timme vid elva. Efter den var jag med i spelet igen. Sambon, stackarn, var helt väck och gick och lade sig vid nio. Han märkte inte ens när jag och bebisen lade oss bredvid och vilade.

Resten av dagen fortsatte Nico att vara ganska trött, har gäspat massa. Det hör inte till vanligheterna. Han fick vila vid halv sex, för att orka sista biten på kvällen. När han vaknade var han fortfarande helt förstörd så det blev till att gå och lägga honom för natten istället för gröt och kvällsmys. En timme har han sovit hittills, det kanske är i natt det sker?! (troligtvis inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0