Raggning

Nico sov JÄTTEdåligt inatt. Halv fem tyckte han att det var morgon och sambon gav upp och gick upp med honom. Fram till tolv sov han korta stunder och var gnällig om vartannat. Samma som jag ungefär...

Bortsett från en halvt tvångsmässig garderobsrensning/ -organisering har jag inte gjort något vettigt idag. Ville bara ligga i sängen där det var varmt, mörkt och man har ögonen stängda. Skulle jag gå upp skulle det vara kallt, ljust och kräva öppna ögon, vilket skulle få mig att se allt stök. Och jag hatar stök.

Gårdagens bästa leksak var min raggsocka. Nico tyckte det var trist att han inte tilläts stoppa den i munnen, men nånstans måste gränsen dras...



Kommentarer
Postat av: Nina

hihi dem är så lättroade de små :D



jobbigt att ni haft en tuff natt och morgon! hoppas ni får sova bättre i natt. Jag hade helt samma inställning som dig hela förmiddagen. Ville inget annat än sova. Men det tyckte inte Theo som var vaken mer än vanligt - bara för att. Så fort vi vuxna vill en sak så gör barnen tvärtom!



ja hoppas som sagt att ni får sova ordentligt i natt och sova ut imorrnbitti!

2009-03-25 @ 21:34:21
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

va skönt att du fick sova ut!

å det är så mysigt när dem somnar på en. men man får ju se till att sitta bra då :D annars gör det fasiken ont överallt. men det är så mysigt med våra små!

2009-03-26 @ 09:15:14
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0